Pytania i odpowiedzi

1. Co mogę zrobić, gdy produkt, którym jestem zainteresowany, jest niedostępny?

Na karcie produktu jest dostępna opcja "powiadom o dostępności". Należy podać tam adres e-mail, na który ma zostać wysłane powiadomienie o uzupełnieniu stanów magazynowych danego produktu.

2. Problemy z płatnością. Co mogę zrobić?

W przypadku problemów z płatnością, zawszę możesz wykonać przelew tradycyjny na nasz rachunek bankowy:

Nr konta: 70 1140 2004 0000 3102 8253 5804
Tytuł: numer zamówienia

Odbiorca:
PAPETKI Anna Zaremba
ul. Nad Stawem 36/7
44-151 Gliwice

Po wykonaniu przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia na adres e-mail kontakt@papetki.pl

3. Dostarczone zamówienie jest błędne lub niekompletne.

Staramy się przygotowywać przesyłki z największą starannością oraz prowadzić ich weryfikację na każdym etapie przygotowywania zamówienia. Gdyby jednak zdarzyło nam się popełnić błąd, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@papetki.pl .Postaramy się sprawnie wyjaśnić wszelkie niezgodności.

4. Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?

Informację o rabatach można znaleźć:

  • na naszych social mediach (facebook i instagram),
  • w wiadomości e-mail otrzymanej od naszego newslettera,

5. Czy rejestracja konta jest wymagana do złożenia zamówienia?

Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak gorąco zachęcamy Cię do założenia konta w sklepie. Pozwoli Ci to uzyskać szybką informację o wszystkich Twoich zamówieniach i ich statusie.

6. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Nie, na ten moment prowadzimy wysyłki tylko na terenie Polski.

7. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

8. Problemy techniczne przy składaniu zamówienia.

Prosimy o kontakt poprzez e-maila kontakt@papetki.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty) już od 299,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl