Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Co mogę zrobić, gdy produkt, którym jestem zainteresowany, jest niedostępny?
Na karcie produktu jest dostępna opcja "powiadom o dostępności". Należy podać tam adres e-mail, na który ma zostać wysłane powiadomienie o uzupełnieniu stanów magazynowych danego produktu.
2. Problemy z płatnością. Co mogę zrobić?
W przypadku problemów z płatnością, zawszę możesz wykonać przelew tradycyjny na nasz rachunek bankowy:
Nr konta: 70 1140 2004 0000 3102 8253 5804 Tytuł: numer zamówienia
Odbiorca: PAPETKI Anna Zaremba ul. Nad Stawem 36/7 44-151 Gliwice
Po wykonaniu przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia na adres e-mail kontakt@papetki.pl
3. Dostarczone zamówienie jest błędne lub niekompletne.
Staramy się przygotowywać przesyłki z największą starannością oraz prowadzić ich weryfikację na każdym etapie przygotowywania zamówienia. Gdyby jednak zdarzyło nam się popełnić błąd, prosimy o kontakt mailowy na adreskontakt@papetki.pl .Postaramy się sprawnie wyjaśnić wszelkie niezgodności.
4. Gdzie znajdę aktualne kody rabatowe?
Informację o rabatach można znaleźć:
na naszych social mediach (facebook i instagram),
w wiadomości e-mail otrzymanej od naszego newslettera,
5. Czy rejestracja konta jest wymagana do złożenia zamówienia?
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak gorąco zachęcamy Cię do założenia konta w sklepie. Pozwoli Ci to uzyskać szybką informację o wszystkich Twoich zamówieniach i ich statusie.
6. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Nie, na ten moment prowadzimy wysyłki tylko na terenie Polski.
7. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.